در نظافت آشپزخانه‌تان اين 4جا را از قلم نيندازيد
به شرکت خدماتی شکیبا خوش آمدید
رام رایگان گوشی های هواوی 1
اهنگ 1
گوش پاکن برقی" target="_blank" >گوش پاک کن برقی 1
خرید ساعت دیواری چوبی" target="_blank" >خرید ساعت دیواری چوبی 1
خرید ساعت کاسیوخرید ساعت کاسیو 1
خرید شارژ رایتل 1
گروه انسانهای سبز 1
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شرکت خدماتی نظافتی تهران و آدرس abtinpak.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 116
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


در نظافت آشپزخانه‌تان اين 4جا را از قلم نيندازيد


1.کابينت‌ها


داخل کابينت‎ها تاريک است و هوا هم در آن جريان ندارد. اگر مواد غذايي در کابينت نگهداري شود، به محل امني براي حشراتي مانند سوسک تبديل مي‌شود. براي اينکه چنين اتفاقي نيفتد، بايد مواد غذايي را در ظروف دردار قرار داده و در کابينت بگذاريد؛ سطح داخل کابينت‌ها را به طور مرتب تميز کنيد و هر چند وقت يکبار در آنها را باز بگذاريد تا هوا جريان پيدا کرده و رطوبت‌شان از بين برود.


2.درِ اجاق گاز


معمولا سطح اجاق گاز را پس از هر بار پخت و پز تميز مي‌کنيم اما درِ اجاق گاز و سراميک‌ها و کاشي‌هاي اطراف اجاق گاز هم بايد تميز ‌شوند. هنگام پخت و پز، ذرات غذا روي اين سطوح مي‌نشيند و شرايط را براي رشد ميکروب‌ها و تجمع حشرات موذي فراهم مي‌کند. بنابراين توصيه مي‌‌کنيم هر وقت سطح اجاق گاز را تميز مي‌کنيد، درِ اجاق گاز و کاشي و سراميک‌هاي اطرافش را هم فراموش نکنيد.


3.قابلمه‎ها و ماهي‌تابه‎هاي درشيشه‎اي


جنس درِ اين قابلمه‌ها از شيشه و جنس کناره‌هاي آن از فلز است. معمولا در محل اتصال شيشه و فلز، مواد غذايي باقي مي‌ماند و اين محل به جايي براي رشد ميکروب‎ها تبديل مي‎شود. در صورتي که از اين ظروف استفاده مي‎کنيد، لازم است آنها را با دقت بيشتري شسته و ضدعفوني کنيد. کارشناسان بهداشت، استفاده از اين ظروف را توصيه نمي‎کنند.


4.تخته آشپزي


تخته آشپزي سطحي است که مواد غذايي مختلف مانند انواع گوشت و سبزي‌ها روي آن خرد مي‎شود. اگر تخته آشپزي، چوبي باشد؛ هنگام برخورد چاقو و ساطور شيارهايي روي آن ايجاد مي‎شود که مقداري از خونابه گوشت و مواد غذايي ديگر داخل آن باقي مي‌ماند و به محل تجمع ميکروب‎ها تبديل مي‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در دو شنبه 18 آذر 1392برچسب:,ساعت 21:10 توسط محسن بیوک خان |



cache01last1458077225